Betingelser for reservation og afbestilling af selskaber og møder på Gammelhavn

Møder og selskaber på 20 eller flere personer kan frit afbestilles senest 4 uger før afholdelse
Møder og selskaber på mindre end 20 personer kan frit afbestilles senest 2 uger før afholdelse
Fra det angivne tidspunkt og frem til 7 dage før afholdelse faktureres med lokalelejen for det bestilte lokale.
Afbestilling skal altid ske skriftligt til info@gammelhavn.dk.

Endeligt antal skal være os skriftligt i hænde senest 7 dage før afholdelse.
Afbud herefter afregnes således:
• 4-7 dage før afholdelse: 50% af den aftalte pris
• 1-3 dage før afholdelse: 75% af den aftalte pris
• Afbud på dagen/no show faktureres til 100% af den aftalte pris

Eventuelle bestilte ydelser eller varer som ikke kan returneres afregnes til 100% af den aftalte pris.
Klager over arrangementet skal falde på dagen eller umiddelbart efter arrangementets afslutning, hvilket vil sige dagen efter.

Vi tager ikke ansvar for at jeres medbragte IT udstyr virker, I er velkommen til at aftale tid til at teste udstyret af før afholdelse, mod betaling af personaletimer. Vi tilbyder ikke IT assistance internt i huset.
Ankomst senere end aftalt, eller afrejse tidligere end aftalt berettiger ikke til nedslag i prisen. Dørene åbnes tidligst 15 min. Før aftalt starttidspunkt. Ønsker i adgang til lokalerne tidligere, afregnes timepris for lokalet.

 

Rengøringsgebyr

Ved konfetti og lignende pålægges rengøringsgebyr a 499,-
Ved særlige rengøringsopgaver efter opkast mv. pålægges rengøringsgebyr a 699,- grundet ekstern rengøring.
Ødelagte effekter/inventar opkræves gebyr svarende til indkøbspris. Vi henstiller til at der ikke medbringes modellervoks og lign. til børn.